همشهری آنلاین : وزیر آموزش و پرورش درباره طرح شورای عالی ترافیک مبنی بر تغییر ساعت شروع مدارس پایتخت گفت: با این طرح موافق نیستیم چرا که هنوز مشخص نشده آن یک ساعتی که پدر و مادر به اداره می روند دانش آموز باید در خانه چه کند

مدرسه

حمید رضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بحث تغییر ساعت کار مدارس یک موضوع پیچیده است و ما نمی توانیم خیلی ساده برای دانش آموزان تصمیم بگیریم.

شورای عالی ترافیک سال گذشته تصویب کرد که ساعت کار شروع مدارس در پایتخت یک ساعت دیرتر آغاز شود که رئیس آموزش و پرورش شهر تهران به دلیل تصویب این طرح در اواسط آبانماه با آن مخالفت کرد. اما این موضوع بار دیگر در تابستان امسال برای شروع آغاز سال تحصیلی 90-89 مطرح شده که آموزش و پرورش با آن مخالف است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بحث این است که چگونه دانش آموز ساعت 8:30 دقیقه صبح به مدرسه برود اما پدر و مادر ساعت هفت به اداره بروند، پس دانش آموز آن یک ساعت را باید چه کند.

حاجی بابایی گفت: اگر برای این طرح تصمیمی کارشناسی و با در نظر گرفتن تمام ابعاد گرفته شود به طوری که با اجرای آن وضعیت اولیا، دانش آموزان و معلمان در نظر گرفته شود ما هم به طور قطع هماهنگ هستیم

کد خبر 112792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز